Himpíí blogja:D

Sziasztok! Korábban is terveztem a blogírást de csak most gondoltam úgy, hogy megérett.Itt mindent ki lehet írni magadból ami történt veled:D Az én blogom is erről fog szólni;)

Filmajánlók

2010. március 20. (vasárnap)

2010.03.21. 22:46 - Himpush

Fölkeltem fél11kor és láttam hogy hívott az Edina, gondoltam azér hogy menjek föl msnre. Fölléptem de nem volt fönn. Fölhívtam de nem vette föl. Reggeliztem aztán megint hívtam. Lenyomta aztán visszahívott és mondta hogy az untesójáéknál van. Délelőtt Esztivel meg Barnival msnztem. Tanultam németet meg angolházit írtam. Ebédeltünk aztán hívott az edina hogy Jön le a Kinizsin, menjek elé. Akkor esett le hogy itt laknak az unokatesójáék. Gyorsan átöltöztem aztán kimentem elé. Leltünk egyik udvaron de mondtam hogy menjünk máshova ugyhogy fölmentünk a pályára és leültünk a lépcsőre. Edina 13:50 körül visszament és énis hazajöttem. Itthon Egész délután német szavakat tanultam. Bitavál beszélgettem kicsit. Később vettem észre hogy írt az Albi és nem írtam vissza neki. Edina mondta hogy lehet h beteg lesz. Hamar este lett. Vacsiztunk aztán megin msneztem Esztivel meg Albival is. Albi mondta hogy vinnie kell a mamájának egy VEKNI kenyeret amin nevettem egyet:D:D Később följött Edina és vele is beszéltem. Megmérte a lázát és már hőemelkedése volt. Ugyéreztem hogy uncsi a winampskinem ugyhogy lekell cserélnem de elég sok időbe telt mire találtam egy normálisat.  Chris mondta hogy mondjak neki kocsiba számokat aztán írtam neki párat, a végén már nemírt véleményt:D Tomi meg Albi irogattak képimhez baromságokat iwiwen,meg facebookoztam is. Most megyek lefeküdni meg még irok egy smst Edinának.

A bejegyzés trackback címe:

https://himpibencus.blog.hu/api/trackback/id/tr81857992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

คlЪι 2010.03.22. 18:47:28

egy kibaszott 'vekni' kenyeret* csakhogy pontosak legyünk xD

Himpush 2010.03.28. 22:03:37

@คlЪι: hogybeszélsz édes fiam?


süti beállítások módosítása