Himpíí blogja:D

Sziasztok! Korábban is terveztem a blogírást de csak most gondoltam úgy, hogy megérett.Itt mindent ki lehet írni magadból ami történt veled:D Az én blogom is erről fog szólni;)

Filmajánlók

2010. február 13. (szombat)

2010.02.13. 23:00 - Himpush

Fölkeltem 11 kor. Reggeliztem aztán gépeztem. Hívgattam Edinát de kivolt kapcsolva,ugyhogy nemtudtam mivanvele:S. Megjött a Tomi rendelése a boltba úgyhogy átjött érte és kiderült h csomó mindent nemkültek el ugyhogy kurva idegesek voltunk. Apának ma van szülinapja ugyhogy megköszöntöttük. Albival msneztem és elmondtam neki bánatomat:D. Elmentünk Pitvarba ebédelni,közbe Albi írta hogy elmegy szekeret húzni a farsangi felvonulásra. Kajáltunk kb 3 ig aztán hazajöttünk. Itthon msneztem és látom h fölléppett az Edina. Ekkor nagyon megörültem. Írtam is neki és mondta h minden ok. Délután átjöttek a Zoliék megköszönteni apát. Tomival neteztünk aztán miután elmentek észrevettem h itthagyta a teloját. gyorsan telefonáltam nekik aztán visszajöttek érte. Délután töltögettem kicsit torrenten meg msneztem. Kamoztunk egész este Edinával,meg Patyival és Tomival beszéltem msnen.Közbe fészbúkoztam is. Patyival lepontoztuk az osztályunkat:D... Albi filmetnézett utána meg mondja h irodalom puskát gépel és kb 1 óra míg elkészülXD. Mondom jókor:D Fürödtem aztán Edinával msneztem és kb ennyi. Várom a holnapot:$ jóóéjtt

A bejegyzés trackback címe:

https://himpibencus.blog.hu/api/trackback/id/tr831756014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pinkod7 2010.02.14. 11:56:37

És ki hány pontot kapott.:?::?:. Szerintem az is megérne egy bejegyzést:)

Pinkod7 2010.02.14. 11:57:04

Szerintem a pontok is megérnének egy bejegyzést:)

Himpush 2010.02.14. 11:58:02

@Pinkod7: Inkább nem publikálom:D

Pinkod7 2010.02.15. 19:16:24

Pedig kellene:) Úgyse olvassák annyian:)


süti beállítások módosítása