Himpíí blogja:D

Sziasztok! Korábban is terveztem a blogírást de csak most gondoltam úgy, hogy megérett.Itt mindent ki lehet írni magadból ami történt veled:D Az én blogom is erről fog szólni;)

Filmajánlók

2010. Január 27. (szerda)

2010.01.27. 14:41 - Himpush

Átlagos nap.. Délelőtt:  Fizikán nagyon frissek voltunk:D Lerajzoltam a padra a Michelin Z-t ahogy a visszapillantón lóg:D(hnap rakok föl képet róla ha nem mossák le:D)  Aztán ezen nemkicsit röhögtünk.  Nagyszünetbe Ubiéktól begyűjtöttem a napi pusziadagom aztán mondta hogy várjam meg de azt már nemtom mér mer álltam ott mint f*sz a lakodalomban. Mondta hogy vigyem le neki az új osztálytársunkat de ennek a kérésének nem tettem eleget..  Tesin mindenki vígan fölöltözik pulcsi hosszugatya.. mire óra felére odaért a Peca és benyögte hogy nem megyünk ki úgyhogy vetkőzzünk:D  Lépcsőztünk egy "jót" bár mindenki inkább futott volna a     -30 fokba(ami inkább 5 fok:D) Aztán egy lájtos matek,utána meg kaja. A villámon találtam egy beazonosítatlan kajamaradékot ezért kénytelen voltam késsel elfogyasztani az ebédemet:D  5-en jöttünk mekifelé, útközben begyűjtöttem a búcsúpusziadagomat is Nikiéktől;)  Berzsenyin eszünkbe jutott a Karcsi (aki ugyebár beteg), úgyhogy fölcsöngettünk neki. A kaputelefonjuk olyan jó volt hogy szinte semmit nem hallottam ugyhogy nyomtam egy Csókolomot és mentünk tovább:D  Hazaértem és láttam hogy az Edina csórózott ugyhogy felhivtam de mint kiderült meglepő módon mostis unatkozott:)  Folytatás este..

Folytatás:Délután Matyival msneztem,mondta h 4 körül menjünk majd el városba rámcsörög. Addig törit tanultam. Amikor már 5kor sem hivott akkor már gondoltam hogy énse megyek mamár sehova:D Egész délután msneztem + zenét hallgattam. 2en is megkérdezték mi volt annak a számnak a címe amit suliba hallgattam ezért úgy döntöttem hogy létre hozok egy napi hit of school bejegyzést.  Bk is elég izgalmas ma ugyhogy megkell nézni;) Na jóó8      Ja má rájöttem h Pinkod7=Márk:D   okosan;)

A bejegyzés trackback címe:

https://himpibencus.blog.hu/api/trackback/id/tr551706523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edcsu 2010.01.27. 18:13:03

nemisigaaz...:) vagyis unaatkoztam,de...mind1 ^^, :) :D

Himpush 2010.01.27. 19:41:17

@Pinkod7: odavan írva hogy este
am kittisztelhetek személyedben?XD


süti beállítások módosítása